Моє портфоліо за тренінгом

План вивчення теми

Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте

Ім’я, по-батькові та прізвище
Подьонна Валерія Валентинівна

Назва навчального закладу
Павлоградська ЗШ № 8

Місто, село, район, область
Павлоград

Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу
04-16 грудня2017 року

Тренери
Бондарева Раїса Григорівна

Місце проведення тренінгу
Павлоградський міський ліцей

Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.

Назва

Фізкультура та здоровий спосіб життя дітей старшого шкільного віку

Стислий опис
Модуль 2: Напишіть перший варіант стислого опису. 
Модуль 9: Запишіть остаточний варіант стислого опису.

Фізична культура та здоровий спосіб життя дітей старшого шкільного віку.
Проект передбачається для учнів 10-11 класів.
У проекті передбачаються такі методи, як робота в групах, парах та командах.



Предмет, навчальна тема

Фізична культура, Теорія та загальна фізична підготовка з теми  «Легка атлетика», Теорія та загальна фізична підготовка з теми «Гімнастика»
Основи здоровя
Захист Вітчизни

Клас (вікова категорія)
Модуль 1-2: Запишіть клас та вік учнів

10-11 клас, 15-16 років

Приблизний час вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів

4 тижні
8 уроків

Освітні засади

Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте  перший варіант вимог Державних освітніх стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх напрямів.

Формування стійких мотиваційних установок і застосування набутих знань щодо здорового способу життя та системи підтримки, реабілітації і корекції власного здоров'я; сприяння підвищенню адаптаційних можливостей організму; усвідомлення необхідності подальшого підвищення стану фізичної підготовленості через розвиток фізичних якостей і здібностей;
Фізична культура і спорт як дієві засоби різнобічного дієвий засіб різнобічного розвитку особистості, підготовки її до захисту  Вітчизни, трудової діяльності.

Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог навчальних програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних предметів.

Учні характеризують фізичну культуру у сім’ї; олімпійську філософію та здоровий спосіб життя; вміння, навички та фізичні якості які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії.
Розуміють  особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму у старшому шкільному віці.
Учні можуть контролювати обсяг, інтенсивність навантаження , тривалість та характер відпочинку під час виконання фізичних вправ.

Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Модуль 3:Запишіть перший варіант навчальних цілей.
Доповнюйте, змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.

Учні зможуть розвиватися та впроваджувати і доносити нові ідеї до інших.
Учні отримають навички оформлення, аналізу та синтезування інформації для вирішення проблем та відповідей на запитання.
Будуть розуміти та усвідомлювати  навички  ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування в різних умовах.
 Оволодіють навичками  пристосування (адаптації) до різних ролей та рівнів відповідальності та ефективної праці в умовах двозначності (неоднозначності) та зміни пріоритетів. 





Основні запитання
Модуль 3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.

Ключове запитання
Як фізична культура зможе допомогти учням дотримуватися здорового способу життя та отримати необхідні фізичні якості для успішної самореалізації у майбутній професії?

Тематичні запитання
Що потрібно для того, щоб дотримуватися здорового способу життя?
Чому треба мати гарні фізичні якості, щоб стати висококваліфікованим захисником Вітчизни?
Чи потрібно займатися фізичними вправами щодня?

Змістові запитання
Яку користь  ми отримуємо від фізкультури?
Які фізичні навантаження є найнеобхіднішими у повсякденному житті?
Яку користь можна отримати від загартування?

План оцінювання
o        Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних потреб учнів в розділі На початку проекту.
o        Модуль 8: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та опишіть використання  Форми оцінювання для учнівської підсумкової роботи.
o        Модуль 9: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створіть остаточний варіант Графіку оцінювання  та Стислого опису оцінювання.

Графік оцінювання

На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом

Опитування/Анкетування
Мозкова атака
Обговорення Основних запитань

Опитувальник/тест
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя

Анкетування
Консультації
 Самостійна робота з Формами оцінювання
(само- та взаємооцінювання)

Анкета
Форма оцінювання для роботи в групах.
звіти
Журнали спостережень учителя

Демонстрація (захист проекту), презентація
Рольова гра
Опитування

Підсумкове есе
Форма оцінювання публікації, презентації (продукту)

Стислий опис оцінювання

Оцінювання здійснюється впродовж всього навчання та виконання проекту за темою.
Перше  оцінювання здійснюється з метою виявлення знань учнів в момент входження в проект за допомогою тестів, розроблених в електронній тестовій оболонці з теми «Інтернет».
Впродовж виконання проекту учні використовують щоденник виконання роботи та картки успіху для того, щоб спрямовувати свій процес навчання, відслідковувати зміни та здійснювати самостійну оцінку свого власного прогресу у навчанні.
Записи в щоденниках виконання роботи та картках успіху допомагають як вчителю, так
і учням здійснювати моніторинг прогресу та краще розуміти зміст. Індивідуальні
консультації використовуються для сприяння моніторингу прогресу та підготовки
відповідей на будь-які запитання учнів, коригування термінів виконання кожного етапу проекту. Для успішного та вчасного оцінювання створено графік оцінювання. Учні використовують розроблену  форму оцінювання презентації та блогу для здійснення самооцінювання своєї роботи та отримання взаємооцінки з боку їх однокласників. Цю інформацію вони отримують до того, як робота буде завершена, щоб мати можливість виправити помилки і вдосконалити свою роботу. Для оцінювання та виставлення оцінок в журнал вчитель використовує ту ж саму форму оцінювання презентації та блогу проекту.

Графік оцінювання

Організаційна діаграма

Самоспрямування у навчанні

Форма оцінювання презентації

Шаблон презентації для учнів з потребами

Методичні засади

Попередні знання та навички

Перед тим, як учні почнуть працювати у проектах, вони повинні знати, мінімальні знання з основ здоров’я та біології, вміти вимірювати свій пульс та мінімальні знання з предмету Захисту Вітчизни.





Діяльність учнів та вчителя
o   Модуль 3: Записати, які дослідження виконують учні при вивченні теми.
o   Модуль 4: Записати, як здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o   Модуль 5 і 6: Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o   Модуль 7: Після створення вчителем прикладу учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу для створенні власних робіт.
o   Модуль 8: Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
o   Модуль 9: Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні.
o   Модуль 10: Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.

 При вивченні теми, учні досліджують вплив шкідливих чинників та звичок на здоровя школярів, фактори, що що сприяють здоровому способу життя.
З’ясування навчальних потреб учнів здійснюється на основі анкетування  та опитування до початку  дослідження.
При вивчені теми, учні будуть використовувати Інтернет як засіб отримання додаткової інформації, обміну та поширення інформації. Як засіб проведення дослідження на основі опитування в соціальних мережах
Учні побачили приклад учнівської роботи і потім можуть зрозуміти що саме їм потрібна для методу проектів.
Згідно з вимогами до оцінювання
Об’єднати дітей у групи. Кожна група отримує свої питання , по яким складає інструкцію щодо поводження дитини в конкретній ситуації.
Надати додатковий час для виконання окремих завдань;
-      Уточнити цілі навчання;
-      Призначити учнів консультантів;
-      Надати перелік спеціальних ресурсів для виконання завдань;
Визначити  основні завдання : яку загрозу несе виток газу,і які ваші дії

Презентація вчителя

Презентація учня

Буклет про метод проектів



Диференціація навчання

Учні, що мають проблеми у навчанні
Учням надається додатковий час для виконання завдання по створенню презентації за даним шаблоном, об’єднання в групи з сильнішими дітьми, щоденник із термінами щоденного виконання завдань, підтримка учнів-консультантів.

Обдаровані учні
Для сильних учнів пропонуються ускладнені завдання: ведення блогів, щоденників. Пропонується стати помічником для слабших учнів.


Матеріали та ресурси

Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)          

 Фотоапарат
 Комп’ютер (и)
 Цифровий фотоапарат
 DVD - програвач
 Доступ до Інтернету
  Лазерний диск
 Принтер
 Мультимедійний проектор
 Сканер
 Телевізор
 Відеомагнітофон
 Відеокамера
 Обладнання для відео конференцій
 Інше      

Програмне забезпечення  (відмітьте необхідне)            

 Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
 Програма для створення публікацій
 Програма для електронної пошти
 Енциклопедія на  компакт-диску
 Програма для роботи із зображеннями
 Програма для створення комп’ютерних презентацій
 Програма для роботи з Інтернетом
 Програма для  розробки веб-сторінок
 Програма для роботи з текстами
 Інше      

Друковані матеріали
Друковані доповіді учнів, таблиці та схеми з фізичної культури та основ здоровя

Обладнання та канцтовари
Маркери для дошки

Інтернет ресурси





Інші ресурси
Учні 10 класів. Можлива поїздка до басейну.




Комментариев нет:

Отправить комментарий